Home > Prelude > (Magyar) Az első négy nap pontos túraterve – Csatlakozz hozzánk! Programajánló a Pünkösdi hosszúhétvégére

May 29th, 2011

Sorry, this entry is only available in Magyar.

1. Gyula
    May 30th, 2011 at 06:18 | #1

Fannival ott leszünk.

2. Biro István
    May 30th, 2011 at 12:37 | #2

Sziasztok ! :) Érdekel és remélem, hogy ott is leszek ! :)

3. Kovács Ákos
    May 30th, 2011 at 16:07 | #3

Háj!

2 dolgot szeretnék.

Az egyik, hogy szerintem vasárnap elmotoroznánk a szálláshelyetekre, ezt már mondtam korábban is. Ami hirtelen eszetekbe jut és nem féldisznó méretű, azt magunkkal tudjuk vinni.

A másik, hogy szombaton elképzelhető, hogy eljönnék bringával, szóval leadom a nevem, hogy számítsatok rá.

Pontosabban nem tudok nyilatkozni, mert elvileg van más programom is azon a hétvégén, és nincsenek letisztázva a körülmények.

4. Horváth János
    May 31st, 2011 at 18:58 | #4

Szia Árpi!

Szeretnék veletek menni Temesvárig.

5. June 2nd, 2011 at 06:57 | #5

Sziasztok. Ha az égiek is úgy akarják, akkor az Pusztavacson emlékműnél találkozunk.
    Addig is szép napokat!!

Lajos

6. Tóth H. Zsófi
    June 5th, 2011 at 17:08 | #6

Sziasztok,

plusz két fő első napra valameddig ;)

üdv: Zsófi

7. Holluby Andor
    June 5th, 2011 at 19:04 | #7

Három napig szeretnék Hozzátok csatlakozni

Üdv: Andor

8. Vegaaa
    June 7th, 2011 at 10:45 | #8

“Reggel feltankolunk Pick szalámiból, aztán kirakjuk magunkat a 43-as utat szegélyező kerékpárútra, és meg sem állunk Romániáig.”

szegedi országuti kerósként mondom néktek, hogy az a bizonyos kerékpárút Klárafalva elött 1 kilométerrel elfogy. utána az úton tilos kerékpározni, ami egy dolog, de tapasztalataim szerint életveszélyes is. rosszabb mintha az ötösön jönnétek végig peströl szegedre, mert a 43-on nagyobb forgalomra keskenyebb aszfalt jut. nemtudom hogy mennyire foglalkoztat titeket ez az infó, de ha mégis, akkor elárulom hogy nyugodtan lehet menni Kübekháza felé is:
    végig jó minőségű aszfaltburkolat van és “csak” 4 kilométerrel hosszabb. ha jól számolom, akkor 15-én indulnátok Temesvárra. nekem arra a napra pont szabadnapot adtak, úgyhogy ez esetben szivesen csatlakoznék és elmennék veletek a határig.

June 8th, 2011 at 18:59 | #9

@Vegaaa
    Ok, köszi, nem megyünk a 43-on. A bejegyzést már nincs idő módosítani… reméljük nem akarna épp ott valaki csatlakozni hozzánk. (úgy hogy előtte nem írja meg itt, ahogy kértük)

Köszi az infót! Mi mindig hallgatunk az okosabbra. ;)

10. Molnár Zsuzsa
    June 9th, 2011 at 11:47 | #10

Azt hiszem, elintegetlek Benneteket szombat hajnalban a Hősök teréről. (gyalogosan:) Örülök Nektek, nagyon!

11. UB
    June 9th, 2011 at 11:53 | #11

Szombaton csatlakoznék én is. Estére sajnos nem tudok maradni.

12. bringas
    June 9th, 2011 at 16:35 | #12

Sziasztok! Csak gratulálni tudok Nektek ehhez az embert próbáló úthoz. Én is tervezek és készülök egy hosszabb útra júliusban, szólóban. Hegyeshalom-Fulda-Passau-Hegyeshalom útvonalon. Amikor tudok, felnézek az oldalatokra hogy merre jártok éppen. Balesetmentes gurulást kívánok. a bringas, Pilisvörösvárról

13. Zéta
    June 10th, 2011 at 08:34 | #13

Szia Árpi!

Én 150 km megtétele után Szegeden csatlakoznék hozzátok hétfő este, és Temesvárig mennék.
    Tehát szükségem lenne egy szállás férőhelyre is. Írd meg a szükséges tudnivalókat.

14. Isu
    June 10th, 2011 at 14:46 | #14

Zita, Árpi!

Másodmagammal csatlakoznék hozzátok és Pusztavacson kívánnánk nektek jó földkerülést.
    Akkor holnap a Hősök terén 8-kor. Jó pakolászást.

15. Hugyi Zoltán
    June 11th, 2011 at 15:54 | #15

Holnap tudnék csatlakozni hozzátok egy napra Pusztavacson. Mikor indultok onnét? Ha még olvassátok, akkor megüzennétek, hogy mikor indultok Pusztavacsról, és hol lellek fel benneteket. Ha nem,akkor keresem a sok bringást…:))))

16. June 11th, 2011 at 17:24 | #16

Sajna nem tudtam veletek menni, de holnap görkorival tolok egy 65km-es tiszteletkört a Tisza-tó körül. Jó utat, kitartást és hátszelet kívánok nektek.

17. hvcsaba
    June 11th, 2011 at 18:48 | #17

Kedves Zita és Árpi!

Ma tekertem együtt egy kedves bringás társasággal és épp ti voltatok a téma. Mindenek előtt szeretnék nagyon sok boldogságot kívánni nektek egész házas életetekre és majd sok apróságot.

Sajnos nem tudok veletek tartani ezen az első négy napon, de lélekben veletek leszek. Én Pünkösd hétfőn a tervek szerint a Heves – Salgótarján – Fülek – Bánréve – Miskolc 250km-es szakaszt fogom teljesíteni a Tátra körre való felkészülés jegyében, de őszintén bevallom szívesebben lennék veletek, annyira tetszik a nászutas tervetek. Amikor meghallottam, arra gondoltam, amit ti is említettetek, hogy ez alatt a 3 év alatt aztán tényleg igazán meg fogjátok ismerni egymást. Sok kitartást kívánok az esetleges nehézségek elviseléséhez.

Mióta olvastam a nodrkappi túrádról, állandóan azt kérdezem a 3 éves kislányomtól, hogy eljön-e majd velem Nordkappba. Mindig igent mond.

Ha a nászutatok során bármikor szükségetek lenne segítségre angol, francia, olasz vagy lengyel nyelven, csak írjatok az e-mail címemre, igyekszem segíteni nektek. Én ezt tudom felajánlani segítségként.

Sziasztok, boldog kerékpározást kívánok,

Csaba

18. Zéta
    June 12th, 2011 at 09:27 | #18

@Vegaaa

A negyedik nap az 14-e, kedd! Ha csatlakozni akarsz, akkor ez a helyes dátum.

19. Biro István
    June 12th, 2011 at 10:45 | #19

Sziasztok ! :) Szombaton 15 órakor az ország közepén voltam, de sehol senki sem volt ! ? Lehet, hogy én rontottam el valamit ? ! :) Csupán három angolul beszélő bringa-túrással találkoztam . Jó utat kívánok ! :) István

20. Isu
    June 12th, 2011 at 13:15 | #20

Szervusz Bíró István! Nem rontottál el semmit, mindössze még egy kicsit kellett volna várnod 17 óráig, mert akkor érkeztünk középre. Szép nyugodt túra volt, viszont nagyon lassú. Árpiék úgy gondolták, hogy lesz még idejük kerekezni, nem siettek sehová. A lefelé vezető út 9 órát vett igénybe. Jómagam Pusztavacson elköszöntem mindenkitől és 3 óra múlva már otthon ittam a söröm. A három táskás bringást mi is láttuk, de nem beszéltünk velük. Üdv, Isu