Home > Asia, Laos > (Magyar) Phokoun – Luang Prabang, Kerékpártúrázók találkozója

(Magyar) Phokoun – Luang Prabang, Kerékpártúrázók találkozója

January 22nd, 2013

Sorry, this entry is only available in Magyar.

1. Pistabá
    January 22nd, 2013 at 09:09 | #1

Jól látom, hogy arra felé tüköraszfalt van mindenütt?

2. January 22nd, 2013 at 12:15 | #2

A patkányszerű állat, az bambuszpatkány. A százlábúnak meg pokoli fájdalmas csípése van, ami napokig nem múlik el. Szóval meglepő, hogy a helyiek ha tehetik és elcsípnek egyet, akkor élve a helyi pálinkába (laolao) dobják, ahol szépen megdöglik és kiengedi a mérgét. A végeredmény nem rossz, ráadásul nagyon döbbent pofát tudnak vágni a helyiek, ha megiszod.

January 22nd, 2013 at 14:50 | #3

@Pistabá
    Hát a tükör aszfalt az túlzás, mert pl. busszal már néhol elég rázós tud lenni az utazás, de ezeket a kátyúkat mi a kerékpárokkal vígan ki tudjuk kerülgetni… :) Szóval végülis igen, nekünk bringásoknak tüköraszfalt van, de nem mindenütt, csak a kerekeink alatt.

@Ahmet
    Mi nem mertük bevállalni ezeket az italokat. Sőt, még kutyát sem ettünk itt Vietnamban. Legalábbis úgy tudjuk! :D

4. István
    January 22nd, 2013 at 15:56 | #4

Árpi szinte össze írását olvastam, a 100 nap bringával kezdtem, aztán a korábbiakat is visszaolvastam (talán a legelsőt is, amit Bander haveroddal tekertél). Itt volt egy számomra is megmagyarázhatatlan egy éves lemaradásom (Örményországnál hagytam abba), de azt az elmúlt pár hétben pótoltam. Remek időtöltés mindegyik, köszi szépen!

Hihetetlen, hogy hogyan tudsz ilyen pontosan visszaemlékezni ezekre a napokra, habár írtad korábban a metódusodat, de szerintem ez akkor is valami különleges képesség.

Egy-két dologgal nem nagyon értek egyet, majd talán leírom, ha azok a témák előkerülnek, most nem szeretnék itt offolni.

Viszont hova tűnt Harkányi Lajos? Élveztem az anekdotáit, úgyhogy ha olvassa ezt, akkor először is jó egészséget kívánok, másrészt pedig bátorítanám a hozzászólások írására.

January 22nd, 2013 at 18:32 | #5

@István
    Nagypapánk, Harkányi Lajos, nekünk csak “Lali papa”, életének 83. évében eltávozott, január 5. óta az Örök Turistautakon vándorol, és fentről figyeli az utunkat, onnan többé kommentben nem tud hozzánk szólni, amit mi is sajnálunk, mert nekünk is hiányoznak az anekdotái, még akkor is, ha azokat előtte személyesen egyszer – vagy többször – már elmesélte nekünk a perőcsényi ribizliborozgatások alkalmával. E honlapon pontosan annyi kommentet hagyott, ahány éves volt, 82-t.

January 22nd, 2013 at 19:20 | #6

@István
    Azért köszönjük a jókívánságot és a biztatást, és ki azokkal az off-témákkal, kíváncsiak vagyunk a véleményedre!

7. István
    January 22nd, 2013 at 20:29 | #7

@Arpi

Szomorúan hallom és részvétem az egész családnak. Itteni hozzászólásaiból úgy gondolom hogy igazán aktív, teljes életet élt.

Nyugodjék békében!

8. bj
    January 23rd, 2013 at 07:16 | #8

Hát, mi is elszomorodtunk most, de örülök, hogy egy kicsit megismerhettük őt a hozzászólásain keresztül, nagyon szerettük őt (is) olvasni! Remélem, mi is, ti is, egyszer majd 80 fölött még hozzá hasonlóan is kivívhatjuk majd a fiatalok elismerését!

9. Pistabá
    January 23rd, 2013 at 14:59 | #9

@Arpi
    Tökéletes válasz! Nagyon jó utat kivánok Nektek!

10. Zita
    January 25th, 2013 at 13:09 | #10

Azért egy kiegészítést hozzá tennék, mert a későbbiekben fontos jelentősége lesz.
    Amikor alkudoztunk a Luang Prabang-i hotelszobára, még nem tudtuk, hogy néz ki a szoba – őszintén szólva a puccosnak tűnő hely látványa miatt ki se szálltunk a bicikliből… De mivel Victor biztatott minket, hogy egy barátja “az utca túloldalán”, vagyis itt szállt meg és milyen olcsón, a puccos kinézet ellenére benéztünk ide, no és aztán előkerült a recepciós nő is és mégsem akartuk faképnél hagyni.
    Mikor végül megegyeztünk, hogy ott fogunk aludni, Árpi az útlevéllel együtt a laptopot is gyorsan előkapta, és azonnal felcsattant a netre – ezzel is had érzékeltessem, hogy nagyon sok időt tölt a blogírással és még ezernyi dologgal, amire nem is gondol az ember.
    Én mentem fel először a szobába, és falfehér arccal jöttem le, mondván tévedés van a dologban, biztos nem 45ezer a szoba. Odamentem a nőhöz, és megbeszéltük még egyszer. Igen, 45ezer. Na, ha ő mondja…

…és Kiukachamban igenis fürödtünk (-tem) – de Árpi az akkori estét is éjszakába nyúló gép előtt görnyedéssel töltötte, szóval nem csodálom, hogy hullafáradtan botorkálva nem vette észre a felszerelt zuhanyrózsás vízmelegítőt.
    Na de hát amúgy is… minek fürdeni. Csak elkopik a drága szappan.

11. Halmos Ferenc
    January 25th, 2013 at 18:16 | #11

Egy kicsit más téma, de lehet, hogy nektek tetszeni fog:
    Élet pénz nélkül angol módra :
    Itthon is létezik,de főleg kényszerből !