Gyönyörű a táj! Minden elismerésem, hogy ilyen utakon, a világ végén (vagy tetején) tekertek! Hogy birja ezt a kerékpár? Még sosem romlott el semmi? És a GPS-ben mindig meg lehet bízni? Ilyen holdbéli tájon el lehet tévedni? Igaz csak egyetlen ut vezet, de hát akkor is…??!! Én mindíg izgulnék, hogy jó irányba megyek-e? Bár én egy laikus biciklis vagyok hozzátok képest:)) Nagyon élvezem a történeteiteket, a képeket … További jó utat és élményeket!!! és kellemes pihenőket is!!! Üdv. Emi
Tényleg nem olyan egyszerű a helyzetetek, mint itthon ismerős tájakon bicajozni.
GPS nélkül gondolom nehezebb lenne eligazodni.
De a szép tájak miatt megéri a túra! Tényleg olyan mint a mesékben.
Nagyon érdekes Árpi amit a KKH építési dátumairól írtál, csak mi lehet az oka, hogy az út építés befejezése (1979 év) és a forgalomba helyezése (1986 ) között eltelt 7 év ez miért lehetett. Közbe eső időben hegyomlások voltak amit le kellett takarítani a már megépített útról , vagy egyéb politika ???
Leírásodból kitűnik,hogy jól begyakoroltátok magatokat a keleten való utazás során a gyors és kifizetődő alkudozásba.
A téves előítéletek oka feltehetőleg az angol gyarmatbirodalmi mentalitás média terjesztése lehet, feltétezésem szerint.
Csodas videk. Koszi a sok fantasztikus fotot, csorog a nyalam, de jo lenne ott lenni Veletek!! Ami az oldamotort illeti en ultem egy csonakban a Dunan, amin ilyen volt, bar gondolom az sokkal kisebb volt, mint amivel Ti utaztatok. Edesapamnak volt egy motorcsonakja es egy ilyen jopofa oldalmotorral utazgattunk fol-le a Dunan a Romai Partrol. O is beinditotta meg ki a vizbol es amikor lenyomta a vizbe akkor indultunk. Ha jol emlekszem a Telefongyar gyarotta es TERTA volt a neve.
Mindnejot a tovabbi kalandokhoz es koszi a fotokat megint!!
Árpi, nagyon örülök, hogy írsz erről az üresség érzésről. Ezek szerint ezzel nem csak én vagyok így. Én most ezt egy Weber fagott darabbal kapcsolatban érzem, ami valami eszeveszetten nehéz, csütörtökön fogom játszani, és most, hogy már megtanultam, nem érzek valami eufórikus érzést. Sőt, inkább az általad leírt ürességet. Való igaz, a tanulási folyamat sokkal izgalmasabb volt.
Örülök, hogy ti is hasonlóan éreztek a már elért sikerekkel kapcsolatban. Akkor ez valami emberi dolog lehet, ami sokunkra érvényes.
If you read this, it means you are on the English version of our site. The English translations are a bit late, but here is some annual summaries what is unique from the Hungarian site and made only for you with love. :) If you are curious about our newest adventures, switch to the Hungarian version (which is more up to date) with the red-white-green flag above, and use google translate until we can post again English too. Thanks for your patience! ;)
Ha unnátok már a 360°bringát, vagy nem lenne új bejegyzés, de épp nagyon olvashatnékotok van, íme néhány gyűjtemény vagy írás, amiket ajánlunk, és amelyek megváltoztatták a gondolkodásmódunkat:
Gyönyörű a táj! Minden elismerésem, hogy ilyen utakon, a világ végén (vagy tetején) tekertek! Hogy birja ezt a kerékpár? Még sosem romlott el semmi? És a GPS-ben mindig meg lehet bízni? Ilyen holdbéli tájon el lehet tévedni? Igaz csak egyetlen ut vezet, de hát akkor is…??!! Én mindíg izgulnék, hogy jó irányba megyek-e? Bár én egy laikus biciklis vagyok hozzátok képest:)) Nagyon élvezem a történeteiteket, a képeket … További jó utat és élményeket!!! és kellemes pihenőket is!!! Üdv. Emi
Tényleg nem olyan egyszerű a helyzetetek, mint itthon ismerős tájakon bicajozni.
GPS nélkül gondolom nehezebb lenne eligazodni.
De a szép tájak miatt megéri a túra! Tényleg olyan mint a mesékben.
Láttam a videókat is a csónakázásról, hát nagyon szép hely, csak irigykedem :)
Nagyon érdekes Árpi amit a KKH építési dátumairól írtál, csak mi lehet az oka, hogy az út építés befejezése (1979 év) és a forgalomba helyezése (1986 ) között eltelt 7 év ez miért lehetett. Közbe eső időben hegyomlások voltak amit le kellett takarítani a már megépített útról , vagy egyéb politika ???
Leírásodból kitűnik,hogy jól begyakoroltátok magatokat a keleten való utazás során a gyors és kifizetődő alkudozásba.
A téves előítéletek oka feltehetőleg az angol gyarmatbirodalmi mentalitás média terjesztése lehet, feltétezésem szerint.
Csodas videk. Koszi a sok fantasztikus fotot, csorog a nyalam, de jo lenne ott lenni Veletek!! Ami az oldamotort illeti en ultem egy csonakban a Dunan, amin ilyen volt, bar gondolom az sokkal kisebb volt, mint amivel Ti utaztatok. Edesapamnak volt egy motorcsonakja es egy ilyen jopofa oldalmotorral utazgattunk fol-le a Dunan a Romai Partrol. O is beinditotta meg ki a vizbol es amikor lenyomta a vizbe akkor indultunk. Ha jol emlekszem a Telefongyar gyarotta es TERTA volt a neve.
Mindnejot a tovabbi kalandokhoz es koszi a fotokat megint!!
Sziasztok!
Árpi, nagyon örülök, hogy írsz erről az üresség érzésről. Ezek szerint ezzel nem csak én vagyok így. Én most ezt egy Weber fagott darabbal kapcsolatban érzem, ami valami eszeveszetten nehéz, csütörtökön fogom játszani, és most, hogy már megtanultam, nem érzek valami eufórikus érzést. Sőt, inkább az általad leírt ürességet. Való igaz, a tanulási folyamat sokkal izgalmasabb volt.
Örülök, hogy ti is hasonlóan éreztek a már elért sikerekkel kapcsolatban. Akkor ez valami emberi dolog lehet, ami sokunkra érvényes.
További szerencsés utat!
Rp!
Nagyon jó helyen tekertek.
A Nanga Parbatról nincs konkrét fotótok amin ti is rajta vagytok ( netem nincsen otthon innen meg nem érem el a picasat mert le van tiltva ) ?
Stavi Viktor – Jegesmedve / Isbjörn