Home > North America, USA > (Magyar) Tuba City Eszterrel, mormonokkal, navajokkal és dinókkal

(Magyar) Tuba City Eszterrel, mormonokkal, navajokkal és dinókkal

August 18th, 2014

Sorry, this entry is only available in Magyar.

1. August 20th, 2014 at 22:48 | #1

Sziasztok Világutazók!

Múlt éjjel értem haza Olaszországból egy 10 napos túráról és azt álmodtam, hogy Ti is itthon vagytok és találkozunk :-)

Több mint egy hónapja nem láttam netet, így erős a lemaradásom, de látom, hogy ismerős helyeken jártatok és “szép” az idő arrafelé :-) Tavaly mi is voltunk Tuba Cityben, s láttuk a dínó nyomokat, a navahó múzeumot, s az utat is végigjártuk, melyen jöttetek, csak mi dél-északi irányban, fordítva. Nekünk hátszelünk volt.

Hogy tetszik az USA? Gyönyörűek a képek, de jól jönne egy “mélyebb” beszámoló. A fotók, mint mindig csodálatosak és sokatmondóak, de mindent azért nem mondanak el Rólatok. szívből remélem, hogy a lelkesedés továbbra is kitart, s egészségben, vidámságban folytatjátok utatokat Dél-Amerika felé.

További jó utat, szép élményeket!

Zoli

August 21st, 2014 at 00:01 | #2

@Puskás Zoli
    Szia Zoli! :)
    Remélem jól sikerült az utatok! :) Alig egy év, és az álmod valóra fog válni! ;) Azóta mi már Mexikóban vagyunk, a blog szokás szerint majd egy hónap lemaradásban van. Azért ilyen, mert így gyorsabban, hatékonyabban haladok vele, nem térek ki arra, hogy mikor mit reggeliztünk, melyik fánál (kaktusznál…) merre kanyarodtunk – hisz ezek nem is olyan fontosak. Viszont mivel mindig minden érdekeset lefényképezünk, még akkor is, ha annak nincsen igazán fotó-értéke, ezért kitaláltam, hogy a fotók mentén mesélek. Ha megnézitek, minden fotó alatt van egy rövidebb-hosszabb mesélés, ha ezek hosszát nézed, ez a bejegyzés, bár jóval több fotóval bír, mint a kezdetiek, de szövegterjedelemben hasonló hosszúságú. :)
    Nem biztos, hogy minden bejegyzés ilyen lesz mostantól, de lesznek ilyenek is, és igyekszem mélységében is mesélni. Amúgy jól vagyunk, élvezzük Mexikót, jók az új ízek, a színes, szagos, nem-steril világ közel egy év “feljett” Ausztrália-Új-Zéland-USA után. :) Hamarosan ide is megérkezik az útinapló, amit már én is nagyon várok. Tegnap nagyon őrült napunk volt, átvágtunk egy köves-murvás, patakos úton a hegyen, este ránkszakadt az ég, defektet is kaptunk. De ma pihenő, van egy jó helyünk, és elkezdtem megírni a beígért cikkeket, négy darabra kaptam felkérést, így a blog lehet picit le fog maradni még jobban, de majd igyekszem azzal is. Zita alszik, a tegnapi nap őt is kiütötte… Tanuljunk a spanyolt, nagyon bírjuk a Mexikóiakat, és itt már 45 fok sincs, csak olyan 35 :) Szóval megvagyunk :) Mexikó hozza a várakozásokat, pedig még meg sem érkeztünk a különösebben izgalmas részeire :)

Más téma: Szabó [Kobra] Zoli a világ körüli útja http://www.origo.hu/utazas/hirek/20140418-interju-szabo-kobra-zoltannal-foldkoruli-biciklis-utjarol.html végén szeptember vége felé Budapesten át teker majd haza Székelyudvarhelyre. Én innen nehézkesen szervezném meg, de ha Te vagy valaki más, aki kerékpártúrázásban, és az ilyesmit űző emberekben érdekelt, megszervezne egy kisebb találkozót, beszélgetést vele, esetleg el is tudnátok szállásolni 1-2 éjszakára, amíg ott lesz, annak biztosan örülne, ahogyan Ti is a találkozónak. Csak egy ötlet, azért dobtam fel, mert ha otthon lennénk, én tuti nagyon szívesen és lelkesen megszervezném a dolgot és megvendégelnénk Kobrát. :) Ha addig nem szerveződik semmi, majd felteszem FB-ra is, mikor kicsit aktuálisabb lesz.

3. August 21st, 2014 at 12:09 | #3

Köszönöm szépen a részletes választ!

Kívánok nektek további szép utat és élményeket. És ez legyen az első, s csak utána a blog. Mexikó bizonyára elég “őrült” hely lehet, én is szeretem az ilyeneket. Nekünk meg lassan el kell gondolkozni azon, mi is legyen jövőre. Nehéz kérdés, évről évre egyre nehezebb. Az idei túra (Brüsszel – Lisszabon) jól sikerült, nagy csapattal tekertünk (6 + 2 fő), jól is éreztük magunkat, de a tavalyi Amerika után persze más volt. Talán túl egyszerű, nem is tudom :-)
    Aztán jött még 10 nap Szlovéniában, Olaszországban, Ausztriában bringázva, hegyet mászva családdal, barátokkal. Ez szuper volt! De itt az ősz, jön a munka, így most már az emlékek rendszerezése, s az új álmok, célok kitűzése a feladat.

Kobra Zoli blogjába én is többször bepillantottam, s szurkolok neki, hogy rendben hazatérjen. Ha úgy alakul természetesen szívesen vendégül látjuk őt!

Nektek pedig további jó utat, szép élményeket!

August 21st, 2014 at 18:15 | #4

@Puskás Zoli
    Balti államok? Izland? :)