Habár jó eséllyel nem olvassátok a hozzászólást, de azért grat hogy így meg tudtad oldani a problémát. Egyébként amikor elindultatok mit mondtak nektek azok akiktől a bringákat kaptátok, hogy meddig fogják bírni? Mert azért ti necsak sok kilométert raktok bele de azért elég extrém körülmények közt is használjátok a gépeket.
a 8. fotón amin egy helyi gyalogol egy nem túlsólyos tehén előtt egy rétnek tűnő (de lehet inkább kiszáradt tavacska/morotva) helyen. Mi az a sok feketés színű bigyó a földön? Valami elszáradt növény vagy valamilyen termés?
Árpi ez ellen a sok zsírral tudsz kicsit védekezni. Ilyen terhelésnél szerintem ezt a váltó kapcsolót 6 havonta meg kéne nézni, hogyan áll tisztasággal. Nekem volt ilyen rendszerem Birdy-n csak ott normál állásban van felszerelve de mindennapi tekerés mellett 2.5 évig nem kellett megzsírozni sem. Igaz ez a bringa minden elemére ha “civilizációban” vagytok érdemes végig pásztázni és sokat tisztítani, mert meghálálja. Lánc is pl.! Gyönyörű utat kívánok. Üdv!Krisztián
A Rohloffhoz adott kihúzható bélésű bovdenházzal nekem is volt bajom, a bélés bement a markolatváltóba és szorult. Ha tehetitek akkor cserekor sima váltóbovdenházra cseréljétek, az nem tesz ilyet és ugyanolyan jól működik. Nem is értem miért használnak ilyen bovdenházat.
Köszi a tippet, majd alkalmazni fogjuk, de csak a következő cserénél, most örülünk, hogy az idáig elcipelt pótbowdeneket végre felhasználjuk és nem kell őket tovább cipelni… vagyis az elhasználtakat nem :)
If you read this, it means you are on the English version of our site. The English translations are a bit late, but here is some annual summaries what is unique from the Hungarian site and made only for you with love. :) If you are curious about our newest adventures, switch to the Hungarian version (which is more up to date) with the red-white-green flag above, and use google translate until we can post again English too. Thanks for your patience! ;)
Ha unnátok már a 360°bringát, vagy nem lenne új bejegyzés, de épp nagyon olvashatnékotok van, íme néhány gyűjtemény vagy írás, amiket ajánlunk, és amelyek megváltoztatták a gondolkodásmódunkat:
Habár jó eséllyel nem olvassátok a hozzászólást, de azért grat hogy így meg tudtad oldani a problémát. Egyébként amikor elindultatok mit mondtak nektek azok akiktől a bringákat kaptátok, hogy meddig fogják bírni? Mert azért ti necsak sok kilométert raktok bele de azért elég extrém körülmények közt is használjátok a gépeket.
a 8. fotón amin egy helyi gyalogol egy nem túlsólyos tehén előtt egy rétnek tűnő (de lehet inkább kiszáradt tavacska/morotva) helyen. Mi az a sok feketés színű bigyó a földön? Valami elszáradt növény vagy valamilyen termés?
Árpi ez ellen a sok zsírral tudsz kicsit védekezni. Ilyen terhelésnél szerintem ezt a váltó kapcsolót 6 havonta meg kéne nézni, hogyan áll tisztasággal. Nekem volt ilyen rendszerem Birdy-n csak ott normál állásban van felszerelve de mindennapi tekerés mellett 2.5 évig nem kellett megzsírozni sem. Igaz ez a bringa minden elemére ha “civilizációban” vagytok érdemes végig pásztázni és sokat tisztítani, mert meghálálja. Lánc is pl.! Gyönyörű utat kívánok. Üdv!Krisztián
A Rohloffhoz adott kihúzható bélésű bovdenházzal nekem is volt bajom, a bélés bement a markolatváltóba és szorult. Ha tehetitek akkor cserekor sima váltóbovdenházra cseréljétek, az nem tesz ilyet és ugyanolyan jól működik. Nem is értem miért használnak ilyen bovdenházat.
Köszi a tippet, majd alkalmazni fogjuk, de csak a következő cserénél, most örülünk, hogy az idáig elcipelt pótbowdeneket végre felhasználjuk és nem kell őket tovább cipelni… vagyis az elhasználtakat nem :)