Home > Asia, Banglades > (Magyar) Chittagong Hill Tracks 3# – Érkezésünk és távozásunk Kagrachuriból

(Magyar) Chittagong Hill Tracks 3# – Érkezésünk és távozásunk Kagrachuriból

October 1st, 2012

Sorry, this entry is only available in Magyar.

  1. Németh András
    October 1st, 2012 at 08:48 | #1

    Habár jó eséllyel nem olvassátok a hozzászólást, de azért grat hogy így meg tudtad oldani a problémát. Egyébként amikor elindultatok mit mondtak nektek azok akiktől a bringákat kaptátok, hogy meddig fogják bírni? Mert azért ti necsak sok kilométert raktok bele de azért elég extrém körülmények közt is használjátok a gépeket.

    a 8. fotón amin egy helyi gyalogol egy nem túlsólyos tehén előtt egy rétnek tűnő (de lehet inkább kiszáradt tavacska/morotva) helyen. Mi az a sok feketés színű bigyó a földön? Valami elszáradt növény vagy valamilyen termés?

  2. October 1st, 2012 at 13:18 | #2

    Árpi ez ellen a sok zsírral tudsz kicsit védekezni. Ilyen terhelésnél szerintem ezt a váltó kapcsolót 6 havonta meg kéne nézni, hogyan áll tisztasággal. Nekem volt ilyen rendszerem Birdy-n csak ott normál állásban van felszerelve de mindennapi tekerés mellett 2.5 évig nem kellett megzsírozni sem. Igaz ez a bringa minden elemére ha “civilizációban” vagytok érdemes végig pásztázni és sokat tisztítani, mert meghálálja. Lánc is pl.! Gyönyörű utat kívánok. Üdv!Krisztián

  3. szabomikulas
    October 6th, 2012 at 18:27 | #3

    A Rohloffhoz adott kihúzható bélésű bovdenházzal nekem is volt bajom, a bélés bement a markolatváltóba és szorult. Ha tehetitek akkor cserekor sima váltóbovdenházra cseréljétek, az nem tesz ilyet és ugyanolyan jól működik. Nem is értem miért használnak ilyen bovdenházat.

    • Arpi
      October 7th, 2012 at 09:12 | #4

      Köszi a tippet, majd alkalmazni fogjuk, de csak a következő cserénél, most örülünk, hogy az idáig elcipelt pótbowdeneket végre felhasználjuk és nem kell őket tovább cipelni… vagyis az elhasználtakat nem :)

Comments are closed.