Home > Asia, India > (Magyar) Úton Hoshiarpur és Chandigarh között

(Magyar) Úton Hoshiarpur és Chandigarh között

February 22nd, 2012

Sorry, this entry is only available in Magyar.

  1. sanya
    February 22nd, 2012 at 08:42 | #1

    Mint a “csodapalota” képén látom, van még mit tanulni a Bánffyhunyadon élőknek! :)

  2. koller andor
    February 22nd, 2012 at 09:36 | #2

    Ennek legalább nem bádog a teteje.

  3. Györgyi
    February 22nd, 2012 at 12:29 | #3

    Ááá még kettőt kell aludni a következő postig….!:) Zita haaajrááá,jöhet több ilyen is! ;-)

  4. Kristóf
    February 22nd, 2012 at 14:37 | #4

    Nagyon jó olvasgatni a blogot, nézni a képeket.
    A bringátok jól bírja? Semmi deffekt, szakadás, törés-kopás? (Cimborám “csak” Hollandiáig tekert az országútijával, de még küllője is tört az alatt a pár kilométer alatt.)

    Kitartást, minden jót nektek!

  5. R0fike
    February 22nd, 2012 at 14:53 | #5
  6. February 22nd, 2012 at 15:07 | #6

    @R0fike
    Igen, őt már olvastam, nem ezt, de egy másik cikket ugyanerről a témáról, még linkeltem is facebook-on. Óriási a fickó, le a kalappal előtte, követendő példa! :)

    Kristóf! Küllőnk már nekünk is tört, igaz csak egy… A bringák jól vannak, egy defekt volt, de azt öt napig tartott megtalálni, aztán pedig az alu részek kezdtek törni, két sztendert már elfogyasztottunk, és a csomagtartóm is eltört egy helyen, valószínű a sok szállítás miatt. De az is meg lett oldva, most már van Mercedes alkatrész is a bringán! :D Ezt leszámítva sose volt semmi különös baj. Egyszer cseréltem bowdent mert megtörött, meg a fékekkel kellett még babrálni… De ezek mind az út velejárói, igazából azon lepődtem volna meg, ha nem jönnek ilyen gondok. Összességében a bringák nagyon jól bírják és elégedettek vagyunk velük.

  7. Kristóf
    February 22nd, 2012 at 15:30 | #7

    @Arpi
    Még annyit árulj el: Ha hazajöttök és ismét túrába kezdtek, akkor is a fekvőpacit választjátok, vagy a “rendes” bringa is használatban marad?

  8. February 22nd, 2012 at 15:50 | #8

    Európában a fekvőpaci is kiváló járgány, de szerintem a csak városi közlekedésre megmarad a rendes bicó. A túrákra pedig a Nazca. Na de hol van az még… :)

  9. Zsíros B. Ödön
    February 22nd, 2012 at 18:59 | #9

    Úgy látszik Indiában is ismerik a “Tanulj tinó ökör lesz belőled!” közmondást, és még komolyan is veszik… :-D

  10. February 23rd, 2012 at 21:27 | #10

    Terrortámadás érte a Molt Pakisztánban
    Index
    2012. február 23., csütörtök 15:27
    Február közepén terrortámadás érte a Mol pakisztáni egységét, de a berendezésekben nem esett kár – írja a Business Recorder. A támadók rakétákkal lőtték a telephelyet.

    A február 12-ei eset után Lipták Ernő, a Mol helyi vezetője tárgyalásokat folytatott az illetékes pakisztáni minisztériummal, hogy a védelem megerősítését kérje. „További beruházásokat tervezünk a pakisztáni olaj- és gázszektorban, de a biztonsági kérdések aggodalommal töltenek el minket” – mondta Lipták.
    A támadás után nem sokkal a kormányzat megerősítette a Mol egységeinek védelmét, és biztosította a vállalatot, hogy kiemelt kérdésként kezelik a telephely biztonságát. A Mol a megtámadott Tal blokkban további két kút fúrását tervezi, az eddigi kutatások Lipták szerint sikeresek voltak.

  11. Németh András
    February 24th, 2012 at 09:36 | #11

    Kedves Nyomdasz!

    Bizonyára fontos a hír amit bemásoltál, de ettől még a Pakisztániakról az elmúlt két hónapban tudtuk meg az igazságot, és az azt mutatja hogy sokkal jobb emberek élnek ott mint nálunk (hisz Árpiék még a rettegett OBL megölésének városán is keresztülhaladt ha jól emlékszem, és még élnek, sőt milyen jól érzik magukat). Valamint ha nem csak “pánikkeltés” a célod akkor szerintem célszerűbb lenne olyan eseményekről tájékoztatni Árpiékat ami még előttük áll és nem mögöttük.

    De szerintem Árpi bújja annyit a netet hogy eléggé tájékozott a kérdésben.

    A másik amit Árpitól szeretnék megkérdezni az a forgalomhoz kapcsolódik: ebben a posztban is írod hogy a forgalom veszélyes üzem és arrafelé meg minden szabályt áthágnak ha van egyáltalán szabály. Itthonról vagy épp csak európai szemmel nézve egy ilyen káosz jellegű közlekedés esetén azt gondolnánk hogy a balesetnek is többnek kellene lenni (sőt rengetegnek) erről mi a tapasztalat? Nem lehet hogy ez a számunkra káoszközlekedés valamilyen oknál fogva mégis működik? Csak épp mi vagyunk kevesek ahhoz hogy megértsük?

  12. February 24th, 2012 at 12:39 | #12

    A hírt három-négy barátunktól is megkaptuk különböző csatornákon, és szerintem a többségüktől – ahogy “nyomdasz”-tól is – azért, mert a hírben említve van Ernő, aki visszaadta a svéd stopposnak az emberiségbe vetett hitét, és akitől mi is kaptunk nagyon finom kolbászt :) …ami sajnos már elfogyott. :)

    A káosz valóban működik! Azt nem mondanám, hogy kevesebb a baleset, ezt mi nem tudjuk megállapítani és kijelenteni, de az tény, hogy ahhoz képest, hogy európai szemmel mekkora itt a káosz az utakon, kevés balesetet láttunk. A működés egyik titka az is lehet, hogy senki se száguldozik át a településeket százzal… 40-50-el mennek, nem többel, és mindenkire dudálnak először, mielőtt elütnék. Tehát figyelnek! :) Ettől mondjuk még lehet, hogy elütnének, ha nem állnék félre… Nem tudom, még nem mertem kipróbálni! :)

Comments are closed.